Saturday, December 11, 2010

Semester Bermula

Isnin nie dah nak masuk 4th week...ASSIGNMENT?! jangan cakap la...confirm melambak-lambak punye...sumenyer pasal ads...lagi2 sem ni aku amik sumenyer subjek yang melibatkan projek...so, xde exam la sem ni...antara subjek yg aku amik sem ni adalah :

1. Creative Photography
2. Computerised Graphics
3. Color Theory & Application
4. Illustration Design
5. Advertising Copywriting
6. Typography

Sume subjek ni memang m'cabar...lagipun aku bkn la pakar sgt dlm bidang ni...tapi, azam tok sem ni aku nk skor A...coz aku x puas hati dgn result yg lps...ape yg penting, aku kenalah RAJIN berusaha utk capai matlamat aku tu...x mahu malas2 lagi da...x mahu ponteng2 kelas...usaha tangga KEJAYAAN!

Chayok!!! Chayok!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...